Actualizare: Inregistrarea webinarului o gasiti aici.
Va invitam sa luati parte la webinarul pe tema „Selectia voluntarilor in proiecte SEV”, adresat organizatiilor interesate sa implementeze proiecte de calitate in Serviciul European de Voluntariat. Webinarul va avea loc marti 3 decembrie 2013, incepand cu ora 17, iar participarea este gratuita pentru toti cei interesati de subiect. Prezentarea, insotita de o sesiune de intrebari si raspunsuri, va dura aproximativ 1 ora.
Webinarul este o oportunitate de a afla informatii practice bazate pe experienta directa in lucrul cu voluntarii SEV si de a primi raspunsuri la intrebarile voastre. Vom aborda urmatoarele subiecte:
- De ce sa facem o selectie a voluntarilor SEV?
- Metode si instrumente de selectie
- Interviul de selectie
- Calitatile de care are nevoie persoana care face selectia
- Selectia voluntarilor SEV cu oportunitati reduse
- Cum spunem „nu” voluntarilor
- Sfaturi practice in selectie
Prezentarea va fi facuta de Nicoleta Chis-Racolta, Coordonator Training la Pro Vobis si Director Executiv al Centrului de Voluntariat Cluj-Napoca. Nicoleta are in spate experienta scrierii si gestionarii a 10 proiecte SEV – dintre care multe au fost considerate de buna practica – si are la activ un numar de 60 de voluntari SEV gazduiti pe termen lung si respectiv 56 de voluntari SEV trimisi, din anul 2010 incoace, alaturi de echipa Centrului de Voluntariat Cluj-Napoca.
Inscriere
Pentru a va inscrie la acest webinar, va rugam sa va inregistrati prin urmatorul link: https://attendee.gotowebinar.com/register/7123735091534078466 (Webinar ID: 128-238-147)
Ce este si cum functioneaza un webinar?
Un webinar este o prezentare online pe care o poate urmari oricine se inscrie prin linkul specificat. Vei auzi vocea prezentatorului si vei urmari pe ecranul computerului tau o prezentare Power Point, transmisa online de pe computerul prezentatorului. NU vei putea sa vezi prezentatorul, ci doar ceea ce este afisat pe ecranul computerului acestuia.
Ce ai de facut pentru a urmari webinarul:
- Inscrierea la webinar, prin linkul specificat mai sus in acest email.
- Accesarea platformei gotowebinar printr-un alt link (pe care il vei primi cu o zi inainte de inceperea webinarului) si descarcarea unui mic software pe computerul tau.
- Urmarirea webinarului in ziua si la ora stabilita, prin accesarea platformei prin linkul mentionat la punctul 2. Vei primi un reminder cu acel link si cu 1 ora inainte de inceperea webinarului.
Specificatii tehnice:
- Vei avea nevoie de un computer conectat la Internet si de difuzoare sau casti pentru a putea auzi prezentatorul.
- Nu vei avea nevoie de un microfon. In timpul webinarului, vei putea adresa intrebari prezentatorului doar in scris, intr-o fereastra de chat disponibila prin software-ul webinarului, care iti va aparea automat in partea dreapta sus a ecranului dupa ce te-ai conectat la platforma gotowebinar (va trebui sa faci click pe sageata portocalie din dreapta sus a ecranului tau pentru a extinde fereastra).
- Te rugam sa accesezi platforma de webinar cu cel putin 10 minute inainte de inceperea webinarului, pentru a preintampina eventuale probleme tehnice. Daca totusi nu reusesti sa te conectezi la platforma te rugam sa ne suni (inainte de inceperea webinarului) la 0755 045 101, pentru ca cineva din echipa noastra sa te ghideze telefonic prin procedura.
Despre proiect
Webinarul „Selectia voluntarilor in proiecte SEV” face parte din proiectul gONG: Voluntariatul intra in scena! – un proiect finantat de Comisia Europeana prin Programul Tineret in Actiune – Structuri de Suport SEV, derulat de Pro Vobis in parteneriat cu Asociatia A.R.T. Fusion, Asociatia Creativ, Asociatia Team for Youth si Centrul de Voluntariat Cluj-Napoca, care urmareste informarea la scara larga privind oportunitatile oferite de Serviciul European de Voluntariat (SEV) catre organizatii si tineri si cresterea calitatii proiectelor SEV.
Va asteptam cu drag sa va inscrieti!