Locatia: Cluj-Napoca
Timp de lucru: norma intreaga, birou (90%), deplasari in tara si strainatate (10%)
Perioada determinata 6 luni, cu posibilitate de prelungire
Data de incepere propusa: 01/12/2014
Principale responsabilitati
- Gestioneaza relatiile cu publicul si corespondenta
- Gestioneaza aspectele logistice ale organizarii de evenimente (intalniri de proiect, sesiuni de instruire, conferinte de presa, etc.)
- Gestioneaza documentele interne (inregistrare documente financiare, relatia cu contabilitatea, registre interne, etc.)
- Ofera asistenta pe proiecte
- Efectueaza monitorizarea presei
- Efectueaza traduceri romana-engleza-romana si corectarea textelor
- Redacteaza documente si rapoarte diverse
- Gestioneaza inventarul de consumabile si de materiale
- Gestioneaza relatia cu furnizorii si clientii
- Intretine bazele de date cu contacte
Cerinte
Experienta:
- Minim 2 ani de experienta in pozitii similare (asistent proiect, office management, etc.)
- Constituie avantaj experienta in sectorul asociativ
Abilitati:
- Spirit de initiativa, entuziasm si asumarea sarcinilor
- Atentie la detalii
- Abilitati de organizare si auto-organizare, capacitatea de a prioritiza sarcinile
- Flexibilitate si adaptabilitate
- Dorinta de dezvoltare si autoperfectionare continua
- Abilitati de comunicare orala, capacitate de sintetizare a informatiilor in materiale scrise, de redactare si editare de texte, exprimare clara in scris
- Abilitati de relationare si negociere
- Capacitatea de a lucra atat in echipa, cat si individual
- Limba engleza nivel avansat
Cunostinte specifice:
- Operare PC Windows, MS Office (mai ales Excel), Internet, Outlook/Thunderbird, Google spreadsheets & forms
- Cunoasterea sectorului de voluntariat din Romania
Disponibilitate pentru program flexibil
Beneficii
- Contract de munca, norma intreaga, durata determinata (6 luni) cu posibilitatea de prelungire in functie de performanta si proiecte (perioada de proba 2 luni)
- Posibilitati de dezvoltare profesionala (conferinte, instruiri, evenimente nationale si internationale)
- Birou, computer, telefon mobil de serviciu
- Mediu de lucru dinamic si prietenos
Procesul de selectie
Candidatii interesati sunt rugati sa trimita Curriculum Vitae cu 2 referinte (numele si datele de contact a doua persoane care pot oferi informatii despre activitatea/cunostintele/abilitatile profesionale ale candidatului) si scrisoare de motivatie in limba engleza, pana luni, 10 noiembrie 2014, exclusiv prin e-mail la adresa provobis@provobis.ro. Va rugam sa mentionati la subiectul mesajului “Angajare”. Numai candidatii selectati vor fi contactati telefonic in cursul zilei de miercuri, 12 noiembrie 2014, pentru programarea interviului. Interviurile vor avea loc in perioada 13-14 noiembrie, la sediul nostru din Cluj-Napoca, iar rezultatul va fi comunicat luni, 17 noiembrie 2014.
Despre noi
Misiunea Centrului National de Voluntariat Pro Vobis este de a dezvolta voluntariatul prin activitati de instruire, consultanta, cercetare si facilitarea colaborarii tuturor factorilor interesati si de a promova voluntariatul in Romania ca resursa viabila si de neinlocuit in solutionarea problemelor cu care se confrunta societatea. Pro Vobis lucreaza pentru atingerea misiunii sale pe urmatoarele directii de actiune: (1) Dezvoltarea de mecanisme de legatura intre cetateni si oportunitatile de voluntariat din comunitate si racordarea miscarii de voluntariat din Romania la practicile europene/internationale in domeniu; (2) Dezvoltarea de mecanisme multisectoriale inovatoare, programe si modele de buna practica in domeniul voluntariatului care sa implice diversi actori comunitati institutionali (companii, ONGuri, institutii publice); (3) Furnizarea de expertiza si de servicii in domeniul voluntariatului; (4) Dezvoltarea de resurse si furnizarea de date in domeniul voluntariatului, pentru mass-media, companii, institutii si ONGuri. Pro Vobis deruleaza proiecte de anvergura la nivel national si este partener in diverse proiecte internationale. Pro Vobis este afiliat la urmatoarele retele: Centrul European de Voluntariat – CEV (membru din 2001); Codul de Conduita ONG (membru din 2007); CSR360 (membru din 2008); Federaţia Organizaţiilor Neguvernamentale pentru Dezvoltare – FOND (membru din 2009), VOLUM – Federatia Organizatiilor care Sprijina Dezvoltarea Voluntariatului in Romania (initiator si membru fondator, 2010), Reteaua Sociala RSC (2011). Pentru mai multe informatii despre organizatia noastra vezi www.provobis.ro.
Mentiuni
Pro Vobis ofera sanse egale tuturor candidatilor, in limita indeplinirii cerintelor pentru ocuparea postului.
Te asteptam in echipa noastra!