Unde? Cluj-Napoca
Timp de lucru? norma intreaga, la birou – 75% si deplasari in tara si strainatate 25%;
Perioada? 3 luni perioada de proba, cu posibilitate de incheiere a unui contract pe perioada nedeterminata.
Data de incepere propusa: 5 Ianuarie 2018
Ce asteptam de la tine?
- sa ne asisti in proiectele pe care le implementam, prin:
– participare la intalniri,
– research pe temele abordate in proiect
– organizare de intalniri si activitati de proiect,
– traducere si editare de texte,
– monitorizarea proiectelor
- sa facilitezi intalniri, prezentari, sesiuni, ateliere de lucru impreuna cu noi
- sa participi activ in toate etapele de planificare ale proiectelor actuale si viitoare
- sa contribui la realizarea de materiale de comunicare
- sa redactezi documente si rapoarte diverse
- sa gestionezi documentele interne – inregistrare documente financiare, relatia cu contabilitatea, registre interne, etc.
- sa gestionezi relatiile cu publicul si corespondenta
- sa gestionezi inventarul de consumabile si de materiale si relatia cu furnizorii.
Ce ne dorim sa aduci cu tine?
- minim 1 an experienta in pozitii similare (asistent proiect, office management, etc.)
- minim 1 an experienta in ONG
- ar fi grozav sa ai si experienta in voluntariat!
si in plus,
- capacitatea de a lucra in echipa
- abilitati de auto-organizare, respect pentru dead-line-uri
- capacitatea de lucra independent si de a prioritiza sarcinile
- atitudine pro-activa si asumarea sarcinilor
- atentie la detalii,
- comunicare eficienta, atat verbal cat si in scris in romana si engleza, la nivel avansat
- orientare catre oameni si solutii
- flexibilitate si adaptabilitate
- dorinta de dezvoltare si autoperfectionare continua
- disponibilitate pentru deplasari nationale si internationale
- interes pentru domeniul nostru de activitate
- disponibilitate pentru un program flexibil
si cateva cunostinte specifice:
- MS Office, Google, si daca mai stii si un program de editare imagini, e minunat!
- cunoasterea sectorului de voluntariat din Romania este de asemenea un mare avantaj.
Ce oferim?
- multe posibilitati de dezvoltare profesionala – prin participare la intalniri, conferinte, training-uri, nationale si internationale
- laptop si telefon mobil de serviciu
- si o atmosfera de lucru dinamica si prietenoasa!
Care sunt pasii?
Daca te-am convins, e timpul sa ne convingi si tu pe noi! Asteptam CV-ul tau – cu doua referinte (nume si date de contact) care pot oferi informatii despre activitatea/cunostintele tale, o scrisoare de motivatie in limba engleza si un video de un minut in care sa ne ajuti sa te cunoastem putin. Ce contine acest video e in totalitate alegerea ta!
Ne poti trimite pachetul complet pana luni, 4 decembrie 2017, pe adresa provobis@provobis.ro, cu titlul „Viitorul Program Assistant”.
In 6,7 si 8 decembrie ne vom intalni cu cei mai potriviti candidati. Te vom contacta in 5 decembrie pentru a ne intelege asupra orei.
Asteptam cu nerabdare sa te cunoastem!